آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «نمیدونم چه حسیه که امشب دارم»
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ نمیدونم چه حسیه که امشب دارم یوسف زمانی

نمیدونم چه حسیه که امشب دارم
پیش مهربونی های تو کم میارم
دل تو دلم نیست که بخوام تا آخر مال من شی
تو آسمون قلبم فقط تو ستاره ی من باشی
چه احساسیه که امشب دارم شده یه حس خیلی فوق العاده
به محض دیدن چشمات قلبم تازه یاد عاشقی افتاده
چه احساسیه که امشب دارم شده یه حس خیلی فوق العاده
به محض دیدن چشمات قلبم تازه یاد عاشقی افتاده

 

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «نمیدونم چه حسیه که امشب دارم»





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : tarANEH
ت : سه شنبه 21 آذر 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی